raise your glass, come one & just come one!

hej jag uppdatera knappt någonting idag även att jag har haft tid men skit samma. det hände inte så mycket, vaknade liksom. väntade på att ebba skulle bli klar, jag drog till henne vi gjorde inte så mycket. juste erik & amadeus ringde dom fråga om vi ville hänka till busfabriken, varför inte liksom? ;) vi hade dö tråkigt så vi följde med, vi behövde inte betala heller så so what? jag våga faktiskt åka den röda rutschkanan för första gången, hah fan va läskigt de va. men sen nae, det gick bra. efter ett tag blev de tråkigt så jag & ebba låg i sofforna och snackade. sen när vi gick hem hände inget, jag & ebba gick hem till varsitt hem och sen dess har jag inte gjort ett skit. rätt så tråkig dag endå, imorgon blire nog ebba träffa rasmus kanske wille som ska flytta osv. men har tagit lite bilder dom kommer närsom , pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0