babe you are my dream , my angel from the love sky

hola! dålig uppdatering från idag liksom ingenting. känns lite halv segt men ao. idag har de varit sjukt seg dag, men nu i slutet rätt så bra endå. hela min helg har varit seg har inte träffat en enda jävla människa fyfan, och har börjat bli irriterad på en som ska föreställa min vän men ok, det ska inte komma ut för mycket på bloggen men allafall.
jag började dagen med att inte göra någonting, följde med pappa och fixa skal till min mobil som är helt konstig tog sönder mitt gamla skal så det fanns inget så den var ful.
vi skulle till farmor för min pappa skulle gratta för det var mors dag men hon var inte hemma. så vi drog hem sen kom vi på jag behöver fotbollskor så vi åkte till några och köpte som kände pappa. sen kom hans kompis hem till oss och ville sälja men vi hade redan köpt då men nu ahr jag två par!
annars har dagen varit seg, pussan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0