she is a fever


Jag just nu

Visste ni en sak? min pappa är sjukt bra på att göra typ konstiga tårtor. jag ville ha typ en nyttig tårta inte sån man blir mätt på en gång. han gjorde typ smoothie, frös den sen typ jordgubbsmouse ovanför. så det blev mörkrosa längst ner sen ljusrosa längst upp, sen frös han allt. sen tog han jordgubbar och satte på sen glassyr där de stod julia 12 år, den va skitgod haha. iallafall vid fyra träffar jag mina bästa, får se vad vi gör. de är riktigt pissväder ute så vad ska man göra? ska iallafall dra ner snart och se om dom sista gästerna har kommit så ja kan fixa mig sen. ouch. Kyssar


Kommentarer
Postat av: Sabine Johansson [colourbullets.devote.se]

Så otroligt söt du var då!

2011-06-21 @ 15:54:38
URL: http://colourbullets.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0