Packning på g

Tumblr_ln8twdm1z01qe4nyno1_500_large
Godmorgon/goddag!
Själv tycker jag att jag vaknade skapligt bra idag, halv tolv. Jag har packat, fixat mig, käkat och nanana, så jag är rätt så redo. Nu ska jag bara vänta på att amandas pappa koommer och hämtar mig vid fem kanske? Så japp, har två timmr på mig att göra ingenting på. Blir väl att fixa nåra tidsinställda inlägg för vad jag vet kommer jag nog inte orka blogga för jag ska baaaada, sola, och bara ha det sjukt bra. Hoppas jag, vädret får bli bättre nu tycker jag, inget kul att bara sitta och inte göra någonting hela lovet för att vädret suger :/ Eller? Men jaja, jag upppdaterar senare. Kyss!

de får bli weheartit bild, tänkte lägga upp bild på mig just nu men blogg.se fuckaar uuur


Kommentarer
Postat av: Ellalilja

Jag var på det shoppingcentret i norrköping, typ Ingelsta shopping center (a

2011-06-23 @ 17:40:53
URL: http://ellaliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0