jag vet allt om dig för du har varit min. och du pratar inte ens med mig

dögammal bild jag hitta amandis har nog baxat den och laddat upp den på bloggen haha. imorgon blire packning, skulle träffat wille, daicken & ebba men nae helst inte typ? men iallafall ja ska berätta lite om midsommar eller? var ju borta från torsdag-söndag sålite har hänt!
torsdag; kom dit vid sex ungifär träffade några dom hade fixat midsommarstången så de hände inget annat vi käka, chilla osv. sen la vi oss kunde dock inte sova förens typ vid fyra? vettifan varför vi var dö pigga ahah
fredag; vaknade vid tolv-halv ett jag och amanda började fixa oss osv sen drog vi ner till dansbanan där vid två vare såhär dans runt midsommarstången då var lisa där vi sa hej sen dansa vi tre runt midsommarstången haha. sen var jag med amanda, lisa & tilda typ bara gick runt fixade oss lite mer snackade och såååååånt. vid nio började festen vid dansbanan vi gick ner typ halv tio började lite segt typ inga dansa så jag tilda, amanda & lisa gick upp och dansa haha sjuuuka vi är naemen vi dansa väl typ hela kvällen sen typ intill halv tre på natten. fast lisa drog hem vid tolv. men jag amanda tilda & casper och några andra dansa :)
lördag; alltså vi kom hem halv fyra ungifär efter ha varit hos tilda efter festen för den sluta vid halvtre. så vi vaknade vid två ungifär började fixa oss gick ut till tilda och lisa vet inte vad vi gjorde. jag och amanda satt väl annars vid hennes ipad & grejer och spelade haha värsta nördarna jag lovar. men jaja, casper var inte där så de var väl inte dö kul direkt. det blev typ bara att ta det lungt hela dagen. ajuste vid typ åtta kom några killar vi fråga om dom ville komma upp och snacka så vi snacka me dom typ till tolv då gick vi in och la oss fast somna inte förens vid två ungifär
sen söndag; vaknade tio,elva ungifär ville lägga oss och vakna tidigare haha. väntade på casper typ halva dagen men vi var me killarna som vi snackade med kvällen innan, andré & markus. jag lisa tilda fanny & amanda typ snackade lite med dom bara. följde med till dansbanan sen kom nåra andra som lira fotboll då va killarna med vid tre kom casper och hans kompis då var dom med och körde fotboll osv. sen typ vid 4 skulle casper & hans kompis bada så vi följde med och kolla men vi ville inte bada sen så gick vi upp där tilda bor fast hon hade åkt hem men vi satt där och snacka till halvnio då drog casper hem. sen typ tio minuter efter skulle jag hem, ni är grymma i vilket fall. Älskar er! ♥
jag älskar dig casper 25/6 ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0