ett steg utan er, är som ett steg i luften

tja!
har inte hunnit blogga, ebba kom hit vid halv sex då kom julia & lovisa & isak också. ungifär samtidigt kom amanda så vi var alla. vi satte oss i mitt rum och snacka och flumma lite galet sådär. sen drog dom hem dom skulle göra nåt, så jag ebba & amanda skulle ju till hc men de regna och vi orka inte så vi drog till mc käkade där sen vidare till maxi köpte mys till ikväll kom hem ungifär tio över åtta då satte vi på en film & filmen är nu skulle bara passa på att skriva lite! men min födelsedag har varit bra, tycker jag!
bästa julia,lovisa&isak gav mig tre teckningar & ett kuvär med en chokladkaka & en 100-lapp i. Tack, älskar er!
bästa vänner man har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0