say that i'm leaving on monday morning

tja&hej! Vaknade tio men gick upp vid tolv, fixa oss. familjen drog till farmor vi hänkade, fika sen gick vi till fyrbyplan & kolla runt lite där. Träffade tim men sen drog han . Jag & Ebba följde med pappa och mamma till svärtinge för att kolla på nåt i skärgårn typ . tusse badade i sjön , vi satt & njöt av solen! nu är jag hemma själv, ska fixa mig lite ladda kameran & ta bilder!  har sån bildbrist , har precis käkat nudlar ska nu kolla runt lite.
imorgon kanske jag ska träffa amanda S, annars träffar jag henne på onsdag .
har även ingen träning imorgon. På tisdag ska vi till himmelstalund vi har friluftsdag . Sen torsdag, fredag - studiedagar! nice vecka!! 

såhär ser jag ut idag 


tröja från cubus , rea 79 :-
jeansshorts gamla , vet inte pris eller  vart dom kmr ifrån
nylånstrumpbyxor , lindex tror ja vet inte . 59 :-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0