Hjärtat slår för hårt och jag önskar att det slog så hårt att det tappade känseln. Att jag slapp känna alla känslor om kärlek och att hjärnan skulle sluta tänka alla dessa tankar

Nu blir det att börja om på riktigt, ordentligt osv. Tar jag bort inläggen en gång till, eller raderar bloggen kommer jag inte börja blogga igen. Så ni vet iallafall! Nu kör viii!
Dock kanske jag inte uppdaterar bra, men jag ska försöka få bort mitt bloggberoende och blogga när jag har tid. Vilket jag har nu osv, typ 1 gång per dag kommer jag blogga. Så ni vet :)
idag!
skola till två , drog hem fixade mig. gick till eneby, träffade julia & lovisa. tog spårvagnen till stan, träffade nåra men vi var mest för oss själva. gick runt lite halft egenvärld & sa hej till alla. Ahaha såna är vi , helt knaas .
hm, vi träffade oliver och några av hans kompisar inne på donken, sen träffa vi en massa andra .. men aah
vrickade foten igår så jag tveka lite om jag ville dra in till stan idag , men jag gjorde det ändå
men jag har en fotbolls- svullnad på foten , ussssssch!
men vi hörs imorn/senare, det är helg wohoooo!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0