//here i am, on the same place like one years ago. i want to move on , but i can't without you

tjobre ;pPPpPpPp
okej nej drev.
jag är hemma kom hem för ungefär en timme sen från himpa, var gruppledare till lekisar, 1or, 2or, 3or, 4or :) gulligt! tre tjejer hållde i mig hela tiden haha, jag ägde på fotboll. erkände anton & jacob. jag var själv femma i min grupp, haha diss tyyyp!
men iallefall, de spöregnar och grejer. thumbs up? har träning sen vid fem, fan vad otaggad man är när det regnar. oouf, men nu kollar jag på smallwille och ska snart ta något att käka tror jag. annars får jag magknip på träningen.
btw, jag körde så hårt idag så jag har gal1 ont i foten igen. Men shit the same, nu ska jag tagga till trääääääääning <3 .

svullnaden har blivit blå . DAMN IT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0