//för att hinna allting, be right back

jag suger på blogga.
men iallafall, de helg aschill! hitills har mig helg varit klockren, igår drog jag & amandispandis hem till mig efter skolan. jag duscha, fixa mig osv sen cykla vi till amanda. där hämtade vi rebecka, vi tog spårvagnen in till stan & gick runt lite. sen hem till amanda, myste lite. sen cykla vi iväg till tempo som var stängt, så vi fick cykla till ica i eneby ♥ ♥33♥♥ istället, vi kirra chips & sånt. sen hem kolla film i fyra timmar, mys. först kolla vi My name is Khan, sen farsan!
klockan blev tre, vi somnade lite halft med musik i öronen.. vaknade vid åtta, upp & hoppa käka frukost. iväg till klockaretorpet kolla på amandas dansuppvisning & sen hem till mig. sitter för mig själv och ska snart gå på toa, platta håret, sminka mig för ikväll kommer bästa nelly!
får se när jag fixar design


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0