Skriver av mig. Skriver om allting

ja tänker inte sitta här & låtsas som ingenting. för då ljuger ja. ja kan inte bara sitta här med ett fejkat leénde på läpparna och säga att allt är bra. ja kan svära på allting att ja inte brukar vara såhär. de har gått tre månader och ja är inte glad. har inte varit glad till max än, ja kan inte leva utan dina andetag. men ja vet ja kommer aldrig få höra dom igen, ja kommer alltid minnas då de var vi. de kanske inte höll så länge men de va guldvärt. ja har nog aldrig varit så glad, om ja ska vara helt seriös. ja har haft ett förhållande efter ja tänkte på dig hela tiden, ja visste han är inte bättre än du. så det tog slut, ja försöker sluta tänka på dig men du kommer alltid tillbaka i mina tankar de stör mig kan ja lova. men ja orkar verkligen inte mer. ska ja ta slut på tårar redan nu? ja kan inte sitta och vara ledsen för de här längre, ja måste få hjälp. ja måste få hjälp att bygga upp muren vi rasade tillsammans, ja klarar det inte själv. ja är helt slut, men de måste vi fixa. ja behöver mina vänner i varje fall, för ni dämpar fallet. ja älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0