Lackar ur nummer två

Alltså vaafan, blogg.se är helt stört? Vadå kakor? Ni vet när man loggar in, så ståre kakor nånting? Funderar starkt på devote men jag gillar inte devote, dock äre inte lika mycket problem där väl? Aya, vid sex kommer nu iallafall amanda och hennes pappa and they pick me up, så drar vi till grymön. Käkar, badar, får se vad vi hittar på. sen imorgon äre ju midsommar, casper kommer vid elva blir väl va med han lisa, amanda och dom andra där! :D Juste ikväll eller så har dom redan gjort det, men dom fixar midsommarstången också idag hehe kul typ. Aya vet inte vad jag ska skriva så vi hörs när jag orkar uppdatera annars får ni klara er utan mig i några dagar babe's <3

nopictures


Kommentarer
Postat av: hannah

Fin blogg!

Har du några stora planer för i sommar? :)

2011-06-25 @ 16:36:44
URL: http://hannaahandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0