Hustlers move aside, so I’m tiptoein, keep flowin’

Fan vad jag mår bra, helt seriöst. Jag har världens bästa vänner, de de enda jag kan säga just nu. Jag älskar er sjukt!
Iallafall, taggar tills imorn lite sisådär as-mycket, så jag smsar med min fina amanda! Jag dunkar musik, snackar med fint folk på msn osv. Jag mår riktigt bra, äntligen typ? Det enda som saknas, det är sommar! Hur ska man annars bli brun? Hoppas vädret blir bättre tills midsommar, för här tänker de badas ja. Absolut! Slänger upp en bild från nu, sen ska jag fixa en sommardesign tycker jag. Har tid nu yeeeee
Put it on my life baby.
I can make you feel right baby.
I can’t promise tomorrow.
But I promise tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0