give me everything

sorry för sämsta uppdatering men ja har varit döötrött. igår efter sista inlägget så la jag mig och somna hahah. vaknade fyra imorse döpigg började fixa mig vid sex sen hade jag tråkigt. vid halv nio drog jag över till ebba sen skussa hons pappa oss till skolan vi snacka lite sen började avslutningen de va dööpirrigt inför när vi skulle sjunga sen vare bara tråkigt allt annat. kommer sakna er sjukt bebisar!!
vid tre , halv fyra ska jag på studentfirande i smedby min kusin tar studenten wehoo. sen vet jag inte vad som händer, imorn ska jag väl träffa wille igen i hope. nångång i helgen ska ja träffa julia och lovisa också ja, sen på söndag blir jag tolv. FAN VAD NICE. CHILL de sommarlov de märks!


Kommentarer
Postat av: bloggisenemma

så fin du är julia

2011-06-17 @ 11:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0