//amanda gästbloggar//

hejhej där!
Julia är somsagt på grymön nu, så jag gästbloggar lite :)
Aja, ska visa er en text som jag skrev till julia inatt... + lite till
Julia
Nu har jag lust att skriva en lång text om hur underbar du faktiskt är.. 
Julia, du är den som jag litar på fullt ut, den som jag alltid skrattar med, den som jag alltid mår mest dåligt av om jag förlorar dig för ett tag, den som alltid finns för mig, den som alltid är lika underbar, den som tycker jag är smått jobbig ibland ( ♥ ) osv. Men seriöst. Alla minnen med dig. Jag vet seriöst inte vart jag ska börja. Men det absolut bästa minnet med dig är Augustfestivalen. Seriöst.. När vi såg den dära snygga killen som vi inte har hittat än som vi trodde var sebbe, när vi skrek som javetinte vad, när eric saade kom ut, när jag satt på dina axlar för jag ville att erik grönwall skulle vinka till mig. Då var vi små fjortisar, liksom... Wb's. Vi var så sjukt tighta då, och trodde att inget som helst i världenp kunde stoppa oss. Det är sånt jagaldrig glömmer, bara för att jag fick uppleva dom med den mest underbaraste vän som finns. Jag vet vilka knappar jag ska trycka på för att göra dig ledsen. Jag vill aldrig mer trycka p dom knapparna. Vet att jag kan vara lite jobbig när jag frågar "har det hänt något" och sånna saker. Men det är för att jag ser när du är ledsen, och för att jag bryr mig om dig så sjukt fiskhuve mycket. Och sen Jordan.. Det kändes som att du valde honom före mig. Men jag visste ju inte vad du hade i huvudet.. Jag ville aldrig att du skulle sluta vara med han, för jag vill ju att du ska vara lycklig, med eller utan mig. För jag älskar dig så otroligt mycket bror. Hur det än blir, så är det du och jag, från vaggan till graven.
Du får göra vad du vill. Men lämna mig inte. Att förlora dig, är som att hoppa från ett torn 725965298692865926597259759875298729720957027507507250735075308975230875230875230837208275 mil över marken.



♥

=



Jag älskar dig Julia, bara så du vet <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKLING!

2011-06-27 @ 15:18:46
URL: http://myweekbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0