SVAR PÅ FRÅGESTUND

Postat av: aalvahemer (:
Vilken kille är det du skriver om hela tin ? :D
Hur lång är du ? :)
Vilken skola går du på?
SVAR; Sebastian :)
Jag är 1, 62 haha
Kyrkskolan i eneby
----------------
Postat av: bloggisenemma
vem är snyggaste killen i din klass som du måste välja
hur många har du varit i hop med
gillar du mig som kompis
SVAR; Lucas är den snyggaste, men jag går inte längre i den klassen :)
Jag räknar inte hihi
Jadå :)
.---------------
Postat av: ebbabeengtsson (:
NÄR KAN DU FIXA MIN DESIGN? ♥
Vad önskar du dig i födelsedags present :S
SVAR; När jag orkar fortfarande?
Jag fyllde i söndags såatteeeh inget

Postat av: ebba tha besta karlsson
vem är du kär i? (L)
hur länge kan du andas under vattnet?
vem är den hetaste killen du någonsin sett?
har du 6pack?
när kan jag komma till dig i sommar? (intressant fråga för alla andra... )
SVAR; Inte i någon just nu
Haha jag vet inte?
Hmh, aso som jag sett i verkligheten.. vet inte vad han heter. Annars ryan sheckler <33333
Absolut!
I juni kan du inte komma iallafall ;) Annars när som i think

Postat av: Lisa
har du kysst en kille ? (förlåt om det är personligt.)
Har du gsm?
Justin Bieber eller Edward?
SVAR; Japp
Mh fast är typ aldrig inne :)
Edward
Postat av: lovisaivung
random frågor men aa ;)
1. vad heter din lilltå ?
2.äter du gräs?
3. kebab / pizza
4. vart spelar du i handbollen ? asså vilken plats :)
5. erkänn att jag är bäst ? (a)
SVAR; Haha jag vet inte :D
Nejnejnej :)
Kebab
På vintern rambodahl och ektorp, på sommarn uteplanerna vid badhuset
Yes

Postat av: anonym
vilken klass går du i???
SVAR; Jag gick i 5B på kyrk

Postat av: linn
favoritfärg?
allrabästavän?
bästavän?
har du färgat håret?
hur gammal är du?
är du oskuld?
SVAR; Typ lila?
Jag vet inte just nu...
Amanda, Carro, och många mer
Japp, har färgat håret tre-fyra gånger
Jag är tolv, fyllde 19 juni
Ja
Postat av: elin andersson
syskon?
Antingen eller..
cola/sprite..
rik/beröm..
kärlek/vänskap..
fjortis/emo...
Vad heter din allrabästavän? ;)<3
SVAR; Japp en storebror 14 år
sprite
rik
vänskap
fjortis

Postat av: patricia
Vem är du kär i?
Vem är den pojkvän du älskat messt?
SVAR; Ingen just nu
Sebastian
Postat av: josephie f <3333
vilka bloggar läser du ? (: <333333'
favoritblogg??
SVAR; Mest mina kompisars, men de finns få andra bloggar jag läser sådär ibland
Favoritblogg, jag vet faktiskt inte :)
Postat av: klara renmark
vem ser du upp till?
vem får du inspiration ifrån?
brukar du platta/locka ditt hår ofta?
gillar du någon just nu?
SVAR; Jag ser främst upp till mina föräldrar, vänner osv
Jag får inspiration från mina vänner
Jag plattar håret varje dag om jag vill vara lite sådär fin ibland kan ja locka
Japp, dock vem är personligt ;)
hoppas svaren duger, puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0