skönt as hell men jag älskar er bruds

NANAN, FAN VAD VI ÄR BRA. NANANAN.
tja, hemma nu från hallsberg. så jävla bra vi äär!!!! igår var vi ute från kvart i sju till sju på kvällen. brun blev man kan jag lova. handboll, handboll, killar, handboll, äta, handboll, killar + mys. igår förlora vi dock alla matcher körde mot 98or vi är 99or, idg vann vi mot ett 99lag & ett 98lag. dock får ju inte jag spela för min fot men shit the same? jag och bästa fia satt och heja gal1. vi vann kvartsfinal, semifinal. så vi kom till b- slutspel. i finalen mötte vi NKIK 98 hahah, vår egna lag så sköna vi är. NORRKÖPING ÄGER, de måste ni fatta va? eftersom norrköping mötte varann i finalen haha. vi förlora dock men skit samma, vi äger babes. Älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0