jag är den , jag svär bre

jag är så jävla kär!
hej ska snart sova upp imorn mikaela och felicia kommer hit sen drar vi till mikaela jag fixar mig där vi drar till hageby eller smedby eller nåt träffar älskling och hans kompisar.. han har match nångång i söderköping får se om vi orkar dra dit & kolla den annars drar vi till eneby träffar wille ett tag som jag saknat som fåå! den jäveln har flyttat till söderköping fuck yaa <3 iallafall sen får vi se vad som händer tror jag träffar älskling igen med mikaela och dom vi får se helt enkelt men nu ska jag sova är dyngtrött har haft en super kväll med amanda fors som nu är sur på mig men skitsamma, jag kommer alltid älska dig gumman


Kommentarer
Postat av: amanda

.

2011-06-11 @ 14:06:34
URL: http://mylifebyamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0