ja faller bryr mig inte om vart för du är fortfarande de enda ja tänker på

ja har sagt det många gånger kanske inte rakt ut
men sanningen är den att jag kan inte leva utan dig
varje gång jag tror att jag glömt dig kommer du tillbaka i
mina tankar, varje gång jag ser dej saknar jag dig otroligt
mycket. ja vet inte vad ja ska göra är helt förstörd de har
gått ungifär två månader ja har inte glömt dig en.
kanske för att du var min dröm som blev sann, men de
var för bra för att vara sant likaså du. ska försöka sluta
tänka på tiden med oss tillsammans för jag vet den betydde
ingenting för dej bara för mej ja ska glömma ja ska sluta gråta
jag vill gå vidare. ska släppa dig ja är så stark ja orkar bygga
upp muren vi rasa tillsammans ja är starkare utan dej
även att du sa att vi ska vara kompisar men du snackar inte
ens med mej. jag gillar dej inte ens på det sättet längre
men jag behöver ett svar från dej säg till om de börjar
bli jobbigt då kan jag svära på allt att ja ska försöka
även att vi sa att vi aldrig ska släppa varann
nångång måste man gå vidare men ja visste inte att
allt skulle vara såhär svårt. ett liv utan dej jag vill och kan
inte tänka tanken men de måste ja nu för ja lärt mig
att inte ta emot skit inte stryk eller nånting de va du
som lärde mej. nu har det gått för långt jag behöver ett
svar du kan föreminstone säga att jag ska sluta fast ja
det kan bli svårt men ja gör allt för dej som jag sa
den kvällen då vi blev tillsammans ja kan inte glömma ja vill
inte glömma ja tänker inte glömma även att ja ska sluta
tänka på det. ångra aldrig nåt som fått dej att le
de tänker jag fanimej inte göra heller ja ska stå upp för mej
själv så tack och hej
Jag faller och jag bryr mig inte om att du ser, jag står upp för mig själv så tack & hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0