i remember that just like yesterday

hej mina fina läsare. just nu sitter jag och snackar med babe. eller camar me han iallafall. idag vare skola som vanligt fast vid 10 över tolv var jag på eneby och hälsade på dom. dom skulle läsa så jag satt och lyssna typ, jag känner ju alla där. satt breve isak och snacka rätt mycket med denice och madde haha. sen så träffade jag mikalea emmy sharon emma alicia isabelle men jag emmy sharon emma och isabelle skulle dra till hageby och träffa babe och hans kompisar men det blev bara jag emmy och isabelle som åkte. vi var där med dom och myste lite, sen vid sex tog jag isabelle och emmy 2an hem och gjorde inte mycket. är hemma nu och bara softar, har huvudvärk ont i magen och fryser.
tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0