Hjärtat ta mig härifrån

Ni känner inte mig ni vet inte ett dugg hur jag känner. även att ni kanske varit med om samma sak, ni kan inte säga att ni vet allting för det gör ni verkligen inte. ni vet knappast nånting, även att ni står mig nära. för jag berättar inte allt jag kan inte lita på folk längre. alla gånger ja blivit sviken tror ni verkligen ja orkar bygga upp en ny mur varenda gång? det fanns en som jag litat på till 110 procent men när den svek mig rasa allting vi byggt upp ja sjönk till botten som en sten. jag vet att ja är mycket starkare utan er, utan alla som jag lika gärna kan glömma för jag vet ni betyder ingenting. ni låtsas om att allt är bra men ni vet ingenting. de gör ont varenda gång jag ser er i ögonen fast jag vet det kommer endå inte bli bra om det fortsätter såhär.
du vet jag har inte glömt dig det kommer jag inte göra heller men det måste jag för jag kan inte gå runt och tro att allt bli bättre. det enda jag gör det är att visa hur jävla dålig jag mår jag låter dig ta mitt hjärta det är fel. du tog mitt hjärta, sen stack du. en killes hjärta är som en buss, det får plats 50 personer
jag orkar inte mer jag tänker inte klara det här hur mycket mina vänner ens finns för mig. jag lovar det är helt omöjligt. ska jag sluta älska dig och gå vidare? visst jag kan försöka men du kommer komma tillbaka i mina tankar. det finns dagar då jag faktiskt glömmer dig för stunden, då jag är med mina vänner och lever. sen på kvällen visar jag mig svag igen, jag dränker mig i mina egna tårar jag är helt ensam. jag kommer inte bli lagad om jag inte får snacka med dig. jag känner inte igen dig. jag kunde inte tro det du sa va sant förens du var med en annan tjej. jag fattar inte jag har aldrig varit så förstörd i hela mitt liv. jag har aldrig fallit så hårt för en kille. jag vet jag är liten men för att vara så liten som jag är så har jag haft ett stort liv. jag har haft en stor kärlek min första äkta kärlek. jag kan inte glömma min första kärlek? det kan man inte. jag vill att det ska vara du jag kan hålla i handen och vara stolt att ha dig som pojkvän. jag vill att du ska vara stolt att ha mig, jag vill att det ska vara precis som dom där dagarna då vi var som lyckligast. jag gillar dej inte ens på det sättet längre men jag behöver ett svar från dej säg till om de börjar bli jobbigt då kan jag svära på allt att ja ska försöka även att vi sa att vi aldrig ska släppa varann nångång måste man gå vidare men ja visste inte att allt skulle vara såhär svårt. jag tycker att du föreminstone kan berätta för mig. varför de blev som de blev. för jag orkar inte vara såhär längre, men jag behöver hjälp att bygga upp en mur igen. För jag är helt slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0