//my passion right know is to do everything for you, my honey

Sämst update!
men hejhej, jag var helt död igår. seriöst? skola, sen hem vi fixa oss lite. jag och ebba drog in till stan en snabbis, sen drog vi hem igen. eller njae, vi gick till karlshov - haga hämtade amanda, gick till ett dagis och levde livet. eller alltså, vi skratta, grät, var oseriösa, var allvarliga & allt! ni är rätt så grymma, vet ni det? bästa kusin & allrabästavän :)
sen drog vi hem runt åtta nångång, jag käkade och sen satte jag mig vid tvn. ungifär vid 21:30 somnade jag i soffan, för helvete vad trött man var? mådde illa, frös så ja..
när jag vaknade imorse, mådde jag otroligt dåligt. man stack till skolan endå med dåligt humör, mest för att min sa gå till skolan.
jag var värkligen utsliten imorse också, sen så äre så att jag kollar på träningen idag för min fot blir inte bättre om man kör hårt. skolläkaren gickjag ner till hon sa jag skulle vila, för jag vill bli bra i foten tills cupen om typ tre veckor!
nu ska jag åka till sportis och kolla på bästa NKIK som tränar, pusshej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0