//i remember years ago, someone told me i should take caution comes to love, i did

Lovar du att vara ärlig? lovar!
Du heter:
julia ellinor arnoldson
Smeknamn: ska jag vara seriös har jag inga.. tror jag iallefall

Låt som när du är ledsen sörjer till? vanligt skit deppmusik. 
Beroende av: all my friends 
Vad behöver du mest just nu: 900 miljoner & kärlek 
Vad tror folk om dig? ask them 
Vad får du oftast komplimanger för? att jag ser äldre ut än vad jag är
Brukar du skratta för dig själv? njae
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: du <33
Var bor du? norrköping, eneby, pryssgårn
Trivs du där: jadå
Sprit, cider, vin eller öl: cider 
Brukar du bli för full: jag är elva.
Vad har du för mobil operatör: 3
Är du allergisk i mot något: jag vet ite. Om man ska vara seriös, mina ögon började rinna i fredags pågrundav ansiktsmask kanske är allergisk! annars mot äckliga snorungar :') 
Har du haft sex idag: all the time hoeee
Nästa mål i ditt liv: jag vet inte just nu, ska bli bättre människa när jag börjar på eneby
Hur svarar du i mobilen: ah hallå
Vem ringde du senast? tilda
Antal timmar sömn inatt: 5-6
Sov du ensam: yes i did

Tycker du om din pappa: så mycket som man borde göra
Brukar du komma i tid: nej, eller egentligen ja men nu den här veckan nej :) 
När mår du bra: när jag bara har det bäst med mina vänner
När blev du fotad senast: av någon annan, kmr inte ihåg. Av mig själv idag
Hur känner du dig nu: trött & lite depp eftersom de skola imorgon
Vanligaste färg på dina kläder: black 
Är du smart: hmh det bror på hur smart? 
Är du aktiv i skolan: det går att bli bättre
Vad saknar du: när jag var liten & en annan sak 
Hade du en bra kväll igår: ja med bästa nelly
Favorit dryck på morgonen: multivitamindryck 
Rakar du benen: ja 
När brukar du oftast gå och lägga dig: på vardagarna oftast vid tio ungifär, helgen kan bli från 22 - 06

Sysslar du med någon idrott: handboll& ibland friskisochsvettis
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nae

Är du bortskämd: nej
Vad gör du i morgon: skola, vet inte vad som händer efte
Vad är det värsta du vet? Flera saker, spindlar osv

Vilken tid gick du upp idag: runt elva halv tolv 
Har du sovit i din egna säng inatt: yes i have
Har du strumpor på dig nu: nope
Vad ska du göra ikväll: ska sova efter de här
Är det okej att gråta: ja?
När grät du senast: förra veckan typ
Vad skulle du göra om du vann en miljon: shoppa hur mycket som helst sen vet jag inte
Bär du glasögon eller linser: nix
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nää
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10-12
Har du piercing: öronen
Vill du gifta dig: kanske
Vill du ha barn: yes
Solar du ofta: nej
Är du bra på att laga mat: bara nudlar hahaha
Gillar du att dansa: yepp
Är du flygrädd: inte alls!
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten 
Vilken är din favoritglass: alla isglassar typ

Tror du på ett liv efter döden: jag vet faktiskt inte
Tycker du om sushi: aldrig smakat 
Vad äter du helst när du ser på film: smoothie 
Bor dina föräldrar tillsammans: yesbox
Har du tandläkarskräck: nej men jag ogilalr tandläkarn
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll !!
Vilken ögonfärg har du: isblå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: nje faktiskt inte
Biter du på naglarna: yes :(
Röker du: nej 
Hur ofta tränar/motionerar du: 3 grr veckan normalt, men nu har vi ingen träning på måndagar då vi springer 3,5 i vrinnevi men nu har vi bara vanliga handbollsträningar tisdag,torsdag. för om två veckor är de järnvägen cup

Senaste låt du hörde: what the hell - avril lavigne

Vad gör du på helgerna: är ute med bästa vännerna man kan ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0