//du kan aldrig mer komma in i mitt liv och ta samma plats igen, för du har lärt mig att förlåta men aldrig glömma.

hallå där!
jag sitter här och gör ingenting, ska snart gå & ladda kamran. har satt upp håret i fläta för jag ska ha lockigt så jag ska ta fotton sen :) ikväll ska vi äntligen käka pizza, känns som de va längesen nu. idag sura jag först, men sen tillslut kom ebba & tilda vi stack en snabbis till stan & käkade på kyckling kebaben . Sen tog vi spårvagnen till haga - karlshov men vi pallade inte va där, så vi gick en lång promenad runt hela haga typ haha. sen så ja, orka vi inte. så vi sa hejdå och så. sitter här nu, med musik och smsar med philip. men nu ska jag fixa kamran pusshej jag fixar lite med designen sådär lite ibland håll ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0