grab somebody sexy tell'em hey

KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS, DÅLIGA TIDER & ÖVRIGT.


KÄRLEK:

Är du kär just nu? - Inte kär precis
Har du någon kille just nu? - nae
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Ja.
Vem kysste du senast? - De va tjeeej, ebba
Vem kramade du senast? - amanda
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - eh nae?

SKOLA:

Är du duktig i skolan? - enligt mig själv, nä. enligt min lärare, ja
Har du bra betyg? - vi har inte betyg, men ja fått godkänt på allt
Har du fått göra om ett prov någon gång? - Ae
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - japp
Sköter du dej i skolan? - bror på
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - aa
Haft mobilen på lektionstid? - aa
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - haha aa

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? - 4 st
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - ja
Trivs hemma? - för de mesta
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - typ
Har skrikit och slagit din mamma? - ja vet inte
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - njae
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, ? - aa
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - de tror jag nog :)

VÄNNER:

Du har vänner? - dom bästa!
Du brukar vara med? - mina vänner :)
Vem/vilka var du med sist? - amanda,
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Ja?
Är det okej att ha kill-kompisar? - eho ja?
Har du pussat någon av dina kompisar? - jaro
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - haha nae
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - aa

FJORTIS

Du sminkar dej varje dag? - aa
Putar med läpparna på kort? - Jag driver då
Tar kort på dina bröst? - ne
Använder foundation på läpparna? - nope
Super dej packad varje helg? - fast nae
Du har kysst en tjej? - ao
Du plattar håret och har en typ fjortisfrisyr? - jag plattar, vettifan hur man har 'fjortisfrisyr'
Ditt hår e knallblont? - ne

DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - ya
När grät du senast? - typ vecka sen
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - m
Du har slagit ner någon? - a
Du har skadat någon med flit? - a

ÖVRIGT:

Motto? - inte fan vet jag
Film? - Älska mig
Musikgenre? - Kalla mig trög, men va?
Lyssnade senast på - jag vet inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0